جو ہمارے خواب پورے کرتے ادھورے ہوگئے،اُن شہیدوں کے ساتھی اُن غازیوں کو سلام، آئی ایس پی آر

راولپنڈی جدت ویب ڈیسک :: : پاک فوج کی جانب سے یومِ دفاع و شہداء 2018 پر وطن کی خاطر لڑنے والے غازیوں کو خراج تحسین پیش کرتے ہوئے پیغام میں کہا گیا ہے کہ شہیدوں کے ساتھ پاکستان کے غازی بھی داد کے حقدار ہیں، جو جنگ میں معذور ہوکر بھی وطن پر مرمٹنے کو تیار ہیں۔ تفصیلات کے پاک فوج کے شعبہ تعلقات عامہ (آئی ایس پی آر) کے ڈائریکٹر جنرل میجر جنرل آصف غفور نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر یومِ دفاع وشہدا 2018 کے حوالے سے نیا پرومو جاری کیا ہے۔جاری کیے گئے نئے پرومو میں پاک فوج کے غازیوں کو دکھایا گیا ہے جبکہ مختلف آپریشنز میں زخمی ہونے والے پاک فوج کے غازی بھی پرومو میں شامل ہیں ، کئی غازی زخمی ہونے کے باعث ٹانگوں اور ہاتھوں سے محروم ہوئے لیکن اعضا کی محرومی کے باوجود وطن کے لیے مرمٹنے کا جذبہ برقرار ہے۔
ڈی جی آئی ایس پی آر میجر جنرل آصف غفور نے اپنے پیغام میں کہا کہ شہیدوں کے ساتھی اور ان غازیوں کو سلام جو ہمارے خواب پورے کرتے ادھورے ہوگئے۔ ہمیں پیارہے پاکستان سے۔
اس سے قبل جاری ہونے والے پرومو آئی ایس پی آر کی جانب سے پاکستانی میڈیا کو خراج تحسین پیش کرتے ہوئے کہا گیا تھا میڈیا کا شہدا کی قربانیوں کو اجاگر کرنے میں اہم کردارہے، شکریہ پاکستان میڈیا۔
یاد رہے پاک فوج کی جانب سے ہمیں پیار ہے پاکستان سے‘ مہم کے سلسلے میں خصوصی پروموز جاری کئے تھے ، جس میں نشانِ حیدر حاصل کرنے والے شہداء کو خراج عقیدت پیش کیا گیا تھا جبکہ جس میں پہلی بار ملک کے ان سیاست دانوں کو بھی خراجِ عقیدت پیش کیا گیا، جو دہشت گردوں کے حملوں میں شہید ہوئے۔ڈی جی آئی ایس پی آر کا کہنا تھا کہ یومِ دفاع و شہدا 2018 پر قوم کے شہیدوں اور ان کے گھر والوں کو یاد کیا جائے گا اور قوم سے درخواست کی تھی کہ وہ 6 ستمبر یومِ دفاع و شہدا پر تمام شہدا کے گھر جا کر انھیں خراجِ عقیدت پیش کریں۔واضح رہے پاک فوج نے یوم دفاع و شہدا 2018 کو ’ہمیں پیار ہے پاکستان ’سے کے نام سے منفرد انداز میں منانے اعلان کیا تھا اور اس حوالے سے آئی ایس پی آر اس نے نیا نغمہ بھی جاری کیا تھا۔

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.