مہینے میں تین چاکلیٹ بار کھانے سے ہارٹ اٹیک کا خطرہ کم سے کم ہو سکتا ہے

جدت ویب ڈیسک ::، ایک حالیہ مطالعہ نے انکشاف کیا ہے کہ چاکلیٹ کی ایک مخصوص رقم آپ کے دل کے لئے فائدہ مند ہوسکتی ہے.
چاکلیٹ صرف اتنا غیر معمولی وجہ ہے
ٹیلی گراف کے مطابق، نصف ملین سے زائد بالغوں پر مشتمل ایک تحقیق نے کہا کہ چاکلیٹ – اعتدال پسندی میں لوگوں نے دل کی ناکامی کا کم خطرہ تھا کیونکہ ان لوگوں کے مقابلے میں جنہوں نے پوری طرح میٹھا سے بچا تھا. سائنسدانوں نے پتہ چلا کہ ایک مہینے چاکلیٹ کے تین بار کھانے والے لوگوں کو دل کی ناکامی کا 13٪ کم خطرہ تھا.
محققین نے وضاحت کی ہے کہ قدرتی مرکبات جس میں کوکوفائڈز کہا جاتا ہے کوکو میں خون کی وریدوں کی صحت کو فروغ دینے اور سوزش کو کم کرنا. “چاکلیٹ flavonoids کے ایک اہم غذائی ذریعہ ہے جو سوزش کو کم کرنے اور اچھے کولیسٹرول میں اضافہ کے ساتھ منسلک ہیں. لازمی طور پر، فلویونائڈز آپ کے جسم میں نائٹریک آکسائڈ کی مقدار میں اضافہ کرسکتے ہیں جو ایک گیس ہے جو خون کے برتنوں کو بڑھانے میں مدد کرتا ہے اور اس کی گردش میں مدد ملتی ہے. “نیویارک میں آئکن ہائی سکول آف میڈیکل کے لیڈر محقق ڈاکٹر چاکریٹر کرترانونگگ نے مزید کہا.
تاہم، چاکلیٹ پر اضافی اضافہ 17 فیصد کی طرف سے دل کی ناکامی کا خطرہ بڑھ سکتا ہے. اس کے بجائے، کرنتھنؤانگ نے سیاہ چاکلیٹ کو استعمال کرنے کی سفارش کی، جس میں سری لنکا والے چربی کی کم سطح شامل ہوتی ہے جو دل کی بیماریوں کو روک سکتی ہے.
میونخ میں یورپی سوسائٹی آف کارڈیولوجی میں پیش کردہ ایک مطالعہ نے بتایا کہ دل کی ناکامی 900،000 بالغوں سے متاثر ہوتی ہے. اس کا یہ بھی ذکر کیا گیا ہے کہ وہ اکثر وقت کی موت کی وجہ سے جنم دیتے ہیں جو سانس لینے، تھکاوٹ اور دائمی کھان کی وجہ سے ہوتی ہے.
ہارورڈ یونیورسٹی کے ایک ابتدائی تحقیق سے پتہ چلتا ہے کہ دو چھ چھ حصوں میں استعمال ہوتا ہے – چاکلیٹ کے 30 گرام تک تک پہنچ جاتا ہے – ایک ہفتے میں ایٹیلی فبلیشن کا خطرہ 23 فیصد ہوتا ہے. یہ سٹروک کا سب سے بڑا سبب بنتا ہے.
کٹ کٹ نے دنیا کے بہترین چاکلیٹ بار کا انتخاب کیا
برٹش ہار فاؤنڈیشن کے ایک سینئر ڈایناسن نے یہ بھی بتایا کہ کوکو کو صحت کے بہت سے فوائد سے منسلک کیا گیا ہے. انہوں نے کہا، “یہ بڑے پیمانے پر تجزیہ سے پتہ چلتا ہے کہ چاکلیٹ کی اعتدال پسند رقم سے لطف اندوز ہو سکتا ہے کہ آپ کو دل کی ناکامی کے خلاف تحفظ ملے گی، لیکن بہت زیادہ خطرناک ہوسکتا ہے. اگر آپ کے پاس میٹھا دانت ہے تو اسے کبھی کبھار چھوٹا سا علاج کرنا اور سب سے زیادہ کوکو مواد کے ساتھ سیاہ چاکلیٹ کے لئے جانا.

Image result for Three chocolate bars a month can reduce risk of heart failure, reveals study

Leave a Reply

Your email address will not be published.