شملہ مرچوں کے ناقابل یقین فوائد پر ایک نظر

ویب ڈیسک :: کیپسیکم ایک مزےدار مرچ ہے۔ اس کی خوشبو کھانے کے ذائقہ میں اضافہ کرتی ہے اور عام طور پر پیلے ، سبز اور سرخ رنگ میں پائی جاتی ہے۔ یہ مختلف قسم کے کھانے میں استعمال ہوتا ہے۔ اس ویجی کو مختلف قسم کی ویجیوں اور کیما بنایا ہوا گائے کے گوشت کے ساتھ بھی پکایا جاتا ہے۔
آسانی سے جانے والا کیپسکیم مسالہ دار نہیں ہے ، اس طرح یہ بچوں اور بڑوں دونوں کے ذریعہ کھا سکتے ہیں۔ یہ خاص طور پر اس کے رنگ اور ذائقہ کی وجہ سے مشہور ہے۔ تاہم ، یہ متعدد فوائد پیش کرتا ہے۔
. کینسر کے خطرے کو کم کرتا ہے
کیپسیکم کینسر کے خطرے کو کم کرتا ہے کیونکہ اس میں سوزش سے بھرپور غذائی اجزاء اور اینٹی آکسیڈینٹس ہوتے ہیں۔ کیپسیکم کے روغن لائکوپین میں بھی گریوا ، پروسٹیٹ ، لبلبے اور مثانے کے کینسر کے واقعات کو کم کرتے دکھایا گیا ہے۔ کیپسیکم کے انزائم oesophagal اور گیسٹرک کینسر کی روک تھام میں بھی مدد کرتے ہیں۔
. دل کی صحت کے لئے مفید ہے
کیپسیکم میں لائکوپین کی مقدار زیادہ ہے ، ایک فائیٹن نیوٹرینٹ جو دل کی صحت کو بہتر بناتا ہے ، نیز غذائی فولٹ اور وٹامن بی 6 ، جو ہومو سسٹین کی سطح کو کم کرکے دل کی مدد کرتا ہے۔ حالت ہونے کا خطرہ کم ہے۔ اینٹی آکسیڈینٹس بھی موجود ہیں ، جو جسم کو آزاد ریڈیکلز سے بچاتے ہیں۔
. بھرپور اینٹی آکسیڈینٹ
کیپسیکم میں پائے جانے والے اینٹی آکسیڈینٹس جسم کو آزاد ریڈیکلز اور ان کے ہونے والے نقصان سے بچاتے ہیں۔ آپ کے جسم میں خون کی رگوں کو آزاد ریڈیکلز کے ذریعہ نقصان پہنچا ہے۔ آزاد ریڈیکلز اور مختلف بیماریوں کے علاج کے خلاف جنگ میں کیپسیکم مدد کرتا ہے۔
استثنی کو بڑھاتا ہے
اس سبزی کا وٹامن سی ہماری قوت مدافعت کو بڑھاتا ہے ، جبکہ یہ سوجن کو بھی کم کرتا ہے۔ مرچ مرچ میں وٹامن کے بھی ہوتا ہے ، جس سے مختلف قسم کے صحت کے فوائد ہوتے ہیں۔
. انیمیا سے نجات
کیپسیکم میں وٹامن سی اور دیگر غذائیت کی مقدار زیادہ ہوتی ہے جو جسم میں خون کی کمی کو بہتر بنانے کی صلاحیت میں مدد فراہم کرتی ہے۔ ماہرین نے مشورہ دیا ہے کہ اگر آپ کو آئرن کی کمی ہے تو آپ کو سرخ مرچ مرچ کا استعمال کرنا چاہئے

۔قوت مدافعت کو بڑھاتا ہے
اس سبزی کا وٹامن سی ہماری قوت مدافعت کو بڑھاتا ہے ، جبکہ یہ سوجن کو بھی کم کرتا ہے۔ مرچ مرچ میں وٹامن کے بھی ہوتا ہے ، جس سے مختلف قسم کے صحت کے فوائد ہوتے ہیں۔

Leave a Reply

Your email address will not be published.