اداکارہ عتیقہ اوڈھوکلیکٹو ٹرسٹ کی چیئرپرسن منتخب ہوگئیں

کراچی ۔ویب ڈیسک ::پاکستانی اداکارہ عتیقہ اوڈھو اداکاروں کے حقوق کے تحفظ اور پاکستانی تفریحی صنعت کے بہتر مستقبل کے لئے کام کرنے کے لئے اداکارہ کلیکٹو ٹرسٹ کی چیئرپرسن منتخب ہوگئیں۔تنظیم کی طرف سے جاری ایک بیان میں کہا گیا ہے کہ “ہم ایکٹ میں اپنے نو منتخب چیئرپرسن ، اکیس اداکار ، اور زندگی کی شخصیت عتیقہ اوڈھو سے زیادہ کثیر الجہتی ، کا ایک بہت بڑا خیر مقدم کرنا چاہتے ہیں۔”تنظیم کی طرف سے جاری ایک بیان میں کہا گیا ہے کہ “ہم ایکٹ میں اپنے نو منتخب چیئرپرسن ، اکیس اداکار ، اور زندگی کی شخصیت عتیقہ اوڈھو سے زیادہ کثیر الجہتی ، کا ایک بہت بڑا خیر مقدم کرنا چاہتے ہیں۔”اس میں کہا گیا ہے کہ ، “عتیقہ نے ہماری صنعت کی بہتری کے لئے پردے کے پیچھے پہلے ہی بہت کام کیا ہے ، جو اس کا حالیہ کارنامہ ہے ، جس نے ای سی ٹی کے تمام ممبروں کے لئے کم لاگت میڈیکل اور ہیلتھ انشورنس حاصل کیا ہے! ہم تفریحی صنعت اور اداکار کی برادری میں ان کے مستقبل کے شراکت کے منتظر ہیں۔

عتیقہ نے کہا کہ وہ ایکٹ پاکستان کی چیئرپرسن منتخب ہونے پر خود کو عاجز اور برکت محسوس کرتی ہیں۔انہوں نے کہا کہ یہ ایک بہت بڑی ذمہ داری ہے جسے میں وقار اور عزم کے ساتھ ادا کروں گا۔ اس اعزاز کے لئے ہمارے ACT بورڈ آف ٹرسٹی کا ایک بہت بڑا شکریہ ، “انہوں نے انسٹاگرام پر لکھا۔اس میں کہا گیا ہے کہ ، “عتیقہ نے ہماری صنعت کی بہتری کے لئے پردے کے پیچھے پہلے ہی بہت کام کیا ہے ، جو اس کا حالیہ کارنامہ ہے ، جس نے ای سی ٹی کے تمام ممبروں کے لئے کم لاگت میڈیکل اور ہیلتھ انشورنس حاصل کیا ہے! ہم تفریحی صنعت اور اداکاروں کی برادری میں ان کے مستقبل کے شراکت کے منتظر ہیں۔

عتیقہ نے کہا کہ وہ ایکٹ پاکستان کی چیئرپرسن منتخب ہونے پر خود کو عاجز اور برکت محسوس کرتی ہیں۔انہوں نے کہا کہ یہ ایک بہت بڑی ذمہ داری ہے جسے میں وقار اور عزم کے ساتھ ادا کروں گا۔ اس اعزاز کے لئے ہمارے ACT بورڈ آف ٹرسٹی کا ایک بہت بڑا شکریہ ، “انہوں نے انسٹاگرام پر لکھا۔

Leave a Reply

Your email address will not be published.