ایپل نےآئی فون سے حذف شدہ تصاویر واپس لانے کا حل تلاش کرلیا

ابوظہبی (ویب ڈیسک) حادثاتی طور پر تصاویر کے حذف ہو جانے اور پھر انہیں سمارٹ فون میں واپس لانے کے قابل نہ ہونا اب کوئی ڈراؤنا خواب نہیں، کیونکہ ایپل نے اپنے سمارٹ فونز کے ذریعے اس کا حل ڈھونڈ لیا ہے۔

ایک رپورٹ کے مطابق آئی فون نے اس کے لیے متعدد طریقے پیش کیے ہیں تاکہ حذف شدہ تصاویر کو صارف واپس لا سکے۔ یہ آئی کلاؤڈ اور آئی ٹیونز یا خصوصی ایپلی کیشنز کے ذریعے بیک اپ کے ذریعے ممکن ہوتا ہے۔

پہلا طریقہ: آئی ٹیونز بیک اپ کے ذریعے

کمپیوٹرز پر آئی ٹیونز ایپلیکیشن آئی فونز کی ترتیبات اور ان کا انتظام کرنے کا باضابطہ طریقہ ہے۔ اس کا مطلب ہے کہ فائلیں اس سے منتقل کرنا، فون سسٹم کو اپ ڈیٹ کرنا اور فون سے بیک اپ وغیرہ کا کرنا۔

آپ آئی فون سے حذف شدہ تصاویر کو ایک وقت کے لیے فون کا بیک اپ بحال کر کے بھی واپس کر سکتے ہیں، لیکن اس سے آپ کے پورے فون کا سارا ڈیٹا واپس آ جاتا ہے۔ جس کا مطلب یہ ہے کہ آپ کی حذف کی ہوئی تمام ایپلی کیشنز کے ساتھ ساتھ تمام فائلیں اور پیغامات واپس آ جائیں گے۔

آپ کوایک وقت کے لیے فون کی بیک اپ کاپی بھی ڈھونڈنا ہوگی، اور اگر اس کی بیک اپ کاپی نہیں ہے تو اس کا مطلب یہ ہے کہ آپ اس ڈیٹا کو واپس نہیں لاسکیں گے۔

دوسرا طریقہ :آئی کلاوڈ سروس استعمال کر کے

اگر آئی فون کی سروس تصاویر کی خود کار طور پر بیک اپ کاپیاں فراہم کرتی ہے تو تصاویر کا واپس لانا ممکن ہوگا۔

لیکن اس سے پہلے کہ آپ آئی کلاؤڈ سروس کے ذریعے حذف شدہ تصاویر کو واپس کرنا شروع کر دیں، آپ کو یہ یقینی بنانا ہوگا کہ یہ آپ نے پہلے آن کر رکھا تھا، یہ اس میں تصاویر کو اسٹور کرنے کا کام کرتی ہے۔

اس کے علاوہ آپ کمپیوٹر میں موجود سروس تمام تصاویر کا پیش نظارہ کر سکتے ہیں۔ ایسا کرنے کے لیے، آئی کلاؤڈ ویب سائٹ پر جائیں اور پھر فوٹو آپشن پر کلک کریں۔ تب آپ خود سے تصاویر آئی ٹیونز کے ذریعے بھیج کر یا کاپی کر کے اپنے فون میں منتقل کر سکتے ہیں۔

تیسرا طریقہ: فوٹو واپس کرنے کی ایپلی کیشنز

ان ایپلی کیشنز کے ذریعے آپ بیک اپ کاپی کے بغیر ڈیلیٹ شدہ تصاویر کو دوبارہ حاصل کر سکتے ہیں، یہ پرانی تصویروں کو بحال کرنے کا ایک عملی طریقہ ہے۔

بہت ساری ایپلی کیشنز ہیں جو آپ کو حذف شدہ تصاویر کی بازیابی میں مدد کرتی ہیں، بشمول مشہور ’ڈاکٹر فون‘ ایپ کے۔

آپ اس ایپلی کیشن کو مفت میں استعمال کر سکتے ہیں، اور اسے استعمال میں آسان ایپلی کیشن سمجھا جاتا ہے جس کے لیے زیادہ تجربے کی ضرورت نہیں۔

Leave a Reply

Your email address will not be published.