فائیو جی اب ایک حقیقت ہے۔ یہ سب کچھ آپ کو جاننے کی ضرورت ہے

ویب ڈیسک ::موبائل نیٹ ورک کی پانچویں نسل ، جی فائیو ، آج کے 4 نیٹ ورک کی ترقی ہے۔
یہ آج کے حقیقت کو بدلنے اور کل کے لئے راہ ہموار کرنے ، ڈیٹا اور آئی او ٹی کنیکشن کی وسیع پیمانے پر نشوونما سے ملنے اور اس سے تجاوز کرنے کے لئے بنایا گیا تھا۔

5G آپ کے لئے کیا کرسکتا ہے؟
اربوں آلات اور فوری طور پر اس سے تیز تر رابطے کی رفتار ، صلاحیت اور مواصلات کے ردعمل کے اوقات کو (فوری طور پر جانا جاتا ہے) کو فوری طور پر جوڑنے کی صلاحیت کے ساتھ۔ 5 جی جدید مصنوعات اور خدمات کی ناقابل یقین حد کو قابل بنائے گی۔
چیزوں کا انٹرنیٹ
انٹرنیٹ آف تِنگس (IoT) ، جو اربوں مشینوں اور گیجٹ کو جوڑتا ہے ، جدید صنعتی عمل اور اطلاق کی نئی تعریف کررہا ہے۔
ریئل ٹائم کنٹرول
ریئل ٹائم ڈیوائس کنٹرول ، آٹوموبائل مواصلات ، خود کار ڈرائیونگ ، اور ریموٹ میڈیکل کیئر انتہائی قابل اعتماد کم لیٹینسی مواصلات کی صرف چند مثالیں ہیں۔
بڑھا وائرلیس براڈ بینڈ
بڑھا ہوا موبائل براڈ بینڈ بہتر ڈیٹا کی شرح کے ساتھ ساتھ رہائش گاہوں کے لئے فکسڈ وائرلیس انٹرنیٹ اور مسافروں کے لئے زیادہ رابطے مہیا کرے گا۔
اس سے قبل ، 5 جی نیٹ ورک کے ساتھ دو گھنٹے کی فلم ڈاؤن لوڈ کرنا سیکنڈ کا کام بن جائے گا۔ تیز رفتار نیٹ ورک تفریحی مقاصد کے لئے ضروری نہیں ہے لیکن یہ شعبوں میں ضروری ہے۔ اس سے آپ اپنے تصوروں سے کہیں زیادہ تیز ایپ ڈاؤن لوڈ کرسکتے ہیں۔
4 جی نیٹ ورکس میں گنجائش کا فقدان ہے جس کا مطلب ہے کہ ان کے بنیادی ڈھانچے میں بیک وقت متعدد آلات کو کنٹرول نہیں کیا جاسکتا ہے۔ لہذا ، اس کی وجہ سست ڈیٹا کی رفتار اور اثرات کو سختی سے ڈاؤن لوڈ کیا جاتا ہے۔ زیادہ سے زیادہ نیٹ ورک کے ساتھ ، صلاحیت کے معاملے کو بھی حل کرنے کی امید ہے۔ 4G نیٹ ورکس میں لاٹریسی ایک اور عنصر ہے۔ 5 جی نیٹ ورک کا استعمال آپ کے دوست کو بھیجنے والے پیغام کو یقینی بنائے گا ، صرف چند سیکنڈ میں ان کے آلے تک پہنچ جائے گا۔

Leave a Reply

Your email address will not be published.