حیرت انگیز چیزیں صرف دبئی میں ہی کیوں نظر آتی ہیں ؟جانیے

جدت (ریسرچ ڈیسک)دنیا کی دس حیرت انگیز چیزیں جو صرف اور صرف آپ کو دبئی میں ہی نظر آتی ہے۔
-1انڈر واٹر سیوٹ پام ہوٹل دبئی میں دو انٹر واٹر سیوٹ پوسیڈون اور نیپٹیون کے نام سے موجود ہیں اور اس انتہائی دلکش اور رومانوی ماحول کے آپ کو ادا کرنے پڑتے ہیں 8ہزار ڈالر ایک رات کے کسی بھی ایک سیوٹ پر قیام کیلئے ۔
-2دنیا کا بلند ترین ٹینس کورٹ جو قائم ہے دنیا کے چوتھے بلند ترین ہوٹل برج العرب پر جسے 2005ء میں تعمیر کیا گیا،برج العرب نے اس ہیلی پیڈ میں تبدیل ہوجانے والے ٹینس کورٹ پر دنیا کے بہترین ٹینس پلیئرز روگر فیڈر اور آندرے آگاسی کے مابین مقابلہ بھی کروایا
-3پالم آئس لینڈ کے نام سے مشہور مصنوعی تین جزیرےہیں جن کے نام پالم جمیرا،پالم جبل علی اور پالم ڈیرہ ہیں ۔ ڈیرہ آئس لینڈ پر چار ہزار بنگلے اور اپارٹمنٹس قائم ہوچکے ہیں اور پالم جمیرہ پر بھی کئی ریستوران اور ریزورٹ قائم ہیں ۔
-4پالتو جنگلی جانور ….جی ہاں !کیسا لگے گا جب آپ کے برابر سے گزرگی فراٹے بھرتی گاڑی کی ونڈو میں سے کسی چیتے نے منہ باہر نکال رکھا ہو،یقیناً آپ کو ایک لمحہ کیلئے اپنی آنکھوں پر یقین نہیں آئے گا لیکن یہ آج کل اسٹیٹس سمبل کا درجہ اختیار کرچکا ہے دبئی میں،چیتے،شیر اور تیندوے کسی بھی گاڑی میں نظر آنا اب حیرت کی بات نہیں رہی اور انہیں پالنے کی خاطر کثیر رقم خرچ کی جاتی ہے حالانکہ ان جانوروں کی نقل و حمل غیر قانونی ہے۔
-5غیر ملکی انتہائی مہنگی پولیس گاڑیاں،یہاں آنے والے امیر کبیر لوگ جو اپنی دولت پر بہت نازاں ہیں وہ بھی پولیس کو فراہم کی جانے والی گاڑیوں کو دیکھ کر دنگ رہ جاتے ہیں کیونکہ ان کے پاس دنیا کی مہنگی ترین گاڑیوں کا اسکواڈ موجود ہے جو لیمبرگینی ،ایسٹون مارٹینگ،بینٹلی،فریری اور بگاٹی جیسی گاڑیوں پر مشتمل ہے ۔
-6گولڈ اے ٹی ایم اور گولڈ وینڈنگ مشین،یہ آپ کو دبئی میں کئی مقامات پر نصب ملیں گی ۔ آپ اس میں رقم ڈالیں اور اس میں سے سونا ایک خوبصورت باکس کی صورت میں برآمد ہوگا۔
-7دنیا کا سب سے بڑا شاپنگ مال جس کا باقاعدہ افتتاح 2009ء میں کیا گیا اور اس پر 20بلین ڈالر لاگت آئی جس میں 1200اسٹور اور 14000گاڑیوں کی پارکنگ کا انتظام ہے اور جہاں انڈر واٹر زو بھی قائم ہے اور اس پر آئس رنک ایک اضافی خصوصیت ہے ۔
-8دنیا کا مہنگا ترین فوارّہ بھی آپ کو یہیں دیکھنے کو ملے گا جو برج خلیفہ کی جھیل میں نصب کیا گیا ہے جسے کیلیفورنیا کی ایک کمپنی نے ڈیزائن کیا ہے اور جس پر 218ملین امریکی ڈالر لاگت آئی۔ یہ 900فٹ پر محیط فوراہ پانی کو دوسو فٹ کی اونچائی تک اچھالتا ہے جبکہ مختلف انواع کی شکلوں میں تبدیل ہوتا رہتا ہے
-9دنیا کی بلند ترین عمارت برج خلیفہ جو دنیا کی بلند ترین عمارت تصور کی جاتی ہے جس کی اونچائی 829.8میٹر جبکہ یہ عمارت 163منزلوں پر مشتمل ہے ۔ اس بلند و بالاعمارت کا باقاعدہ آغاز 2010جنوری میں کیا گیا جس پر 15بلین ڈالر لاگت آئی ۔
-10دنیا کا پہلا سیون اسٹار ہوٹل برج العرب جو کہ دنیا کے بلند ترین ہوٹلوں میں چوتھے نمبر پر ہے ۔ہوٹل 321میٹر بلند جو کہ مصنوعی جزیرے پر قائم کیا گیا ہے اور جس کی شکل بادبانی کشتی سے مماثل ہے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published.