واٹس ایپ کانیا فیچرمتعارف۔۔۔

April 12, 2019 7:24 pm

جدت ویب ڈیسک ::واٹس ایپ کانیا فیچرمتعارف۔۔۔
رپورٹ کیا گیا ہے کہ WhatsApp ایک ‘تعطیل موڈ پر کام کر رہا ہے جو خود بخود خاموشی چیٹوں کو محفوظ کرے گا.
اب وہی خصوصیت موجودہ لوڈ، اتارنا Android بیٹا اپ ڈیٹ میں “آرکائیو کردہ چیٹوں کو نظر انداز کریں” کے تحت کے خلاف بنایا گیاہے. یہ ورژن نمبر v2.19.101 پر لاتا ہے. اس وقت خصوصیت آزمائش کی جا رہی ہے لہذا اس نے تمام فونز کو ختم نہیں کیا ہے.
اس کے علاوہ، اپ ڈیٹ WhatsApp اے پی پی کے مرکزی مینو میں “آرکائیوڈ چیٹ” نامی ایک سیکشن کا اضافہ کرتا ہے. تازہ ترین بیٹا اپ ڈیٹ میں کوئی اہم خصوصیات شامل نہیں ہیں “آرکائیو کردہ چیٹ” سیکشن کے علاوہ.
اس کے ذریعہ وائٹ ایپ صارفین چیٹ فیڈ کو سکرال کرنے کے بغیر آسانی سے محفوظ شدہ چیٹ تک پہنچ سکیں گے.
صارفین اپنی آرکائشی چیٹ کی فہرست تک رسائی حاصل کرنے کے قابل ہو جائیں گے. اس کے علاوہ، WhatsApp جلد ہی اس کی چھٹی موڈ شروع کر رہا ہے جسے “آرکائیو کردہ چیٹوں کو نظر انداز کریں” کہا جاتا ہے جو کہ WhatsApp نوٹیفکیشن کی ترتیبات کے ذریعہ فعال ہو جائے گا. یہ اس بات کو یقینی بنائے گا کہ آرکائیو کردہ چیٹ ذخیرہ ہوجائیں یہاں تک کہ جب صارف کو نئے پیغامات موصول ہوجائیں.
وائسسپ کے “آرکائیو کردہ چیٹس” کو نمایاں کریں اور چھٹی کے موڈ کو نظر انداز کریں. تعطیل موڈ چیٹوں کو غیر محفوظ شدہ بنا دیتا ہے، جب وہ “خاموشی شدہ چیٹوں کو نظر انداز نہ کریں” خاموشی کرتے وقت خاموش ہوجاتے ہیں تو وہ خاموش ہوجاتے ہیں اور غیر خاموشی چیٹ دونوں کو روکنے کے لئے غیر محفوظ شدہ طور پر روک سکتے ہیں. جب صارف دستی طور پر کرتا ہے تو آرکائیو کردہ چیٹ صرف غیر محفوظ ہوجائے گی.

متعلقہ خبریں