پی آئی ٹی بی، کا آٹھواں خدمت مرکز شہریوں کے لیے آپریشن شروع

February 28, 2018 7:34 pm

جدت ویب ڈیسک ::لاہور کے ارفا ٹیکنالوجی پارک کے قریب واقع پنجاب انفارمیشن ٹیکنالوجی بورڈ کے ای مرکز مرکز نے شہریوں کے لئے اپنے آپریشن شروع کردیے ہیں.
ایچمیٹم موبائل اے پی پی (لوڈ، اتارنا Android اور آئی فون) کے لئے شہریوں کو مرکز میں پیش کردہ وقت کو ختم کرنے کے لئے مرکز میں پیش کردہ 17 حکومت کی کسی بھی خدمات کے لئے پیشگی طور پر ملاقات کرنے کی اجازت دیتا ہے.یہ لاہور میں برانچ برانچ نامی ٹاؤن ہال میں ایک کے بعد لاہور میں دوسرا ایشمیت مرکز ہوگا. لوگ شادی کے سرٹیفکیٹ، طلاق کے سرٹیفکیٹ، پیدائش سرٹیفکیٹ، کردار سرٹیفکیٹ، موٹر گاڑی رجسٹریشن، ٹوکن ٹیکس کی ادائیگی، گاڑی کی ملکیت کا منتقلی، سیکھنے کے ڈرائیونگ لائسنس، موت کے سرٹیفکیٹ، عام پوزیشن آفس، ملکیت سرٹیفکیٹ، ایٹولیٹ اور ادائیگی کی طرح سہولیات حاصل کرسکتے ہیں. اس مرکز میں افادیت بل، نادرا خدمات اور ای سٹیمپ کاغذات.لاہور، بہاول پور، ساہیوال، گوجرانوال، فیصل آباد، سرگودھ، راولپنڈی میں ای میل خیموں میں 1.5 ملین سے زیادہ شہریوں نے پہلے سے ہی ایک ونڈو خدمات حاصل کی ہیں.جون 2016 کو، پنجاب انفارمیشن ٹیکنالوجی بورڈ نے اعلان کیا تھا کہ یہ مارچ 2018 تک 40 e-Khmatmat مراکز قائم کرے گا.
پی ٹی بی بی کے ذریعہ فراہم شدہ تازہ ترین اعداد و شمار کے مطابق، 1،543،273 افراد نے e-Khmatmat مراکز کا دورہ کیا اور 772،437 ایپلی کیشنز کو 98.99 کے ٹرانسمیشن وقت پر عملدرآمد کیا گیا.مارچ کو افتتاحی طور پر نئے مرکز کا قیام صوبائی دارالحکومت کو 10 کروڑ سے زیادہ آبادی کے ساتھ پورا کرنے کے لئے ہے.

متعلقہ خبریں