آمنہ الیاس نے بھی مزار قائد کے تقدس کی پامالی پر کیپٹن (ر) صفدر کو آڑے ہاتھوں لے لیا

October 20, 2020 2:58 pm

کراچی: ویب ڈیسک :: قائد کے مزار کی بے حرمتی پر پوری قوم غصے میں ہے پاکستان شوبز انڈسٹری کی معروف ماڈل و اداکارہ آمنہ الیاس بھی کیپٹن (ر) صفدر پر برس پڑیں۔
تفصیلات کے مطابق سینئراداکار خالد انعم کے بعد معروف ماڈل و اداکارہ آمنہ الیاس نے بھی مزار قائد کے تقدس کی پامالی پر کیپٹن (ر) صفدر کو آڑے ہاتھوں لے لیا۔
سماجی رابطے کی ویب سائٹ انسٹاگرام پر ویڈیو شیئر کرتے ہوئے آمنہ الیاس نے کہا کہ ’کیپٹن (صفدر) کی جانب سے قائد اعظم محمد علی جناحؒ کی قبر پر جاکر نعرے لگائے جارہے ہیں کہ ’ووٹ کو عزت دو‘، سیاست اور گٹر میں اب کوئی فرق نہیں رہا۔‘
اداکارہ نے مزید کہا کہ ’یہ لوگ قائد اعظم کو یہ عزت دے رہے ہیں، مجھے یہ بتائیں کیا یہ لوگ اپنے والدین کی قبروں پر بھی جاکر ایسے ہی شور کرتے ہیں اور نعرے لگاتے ہیں اور مجمع اکٹھا کرتے ہیں صرف اپنے مفاد کے لیے۔آمنہ الیاس نے کہا کہ مریم نواز، بلاول بھٹو یہ بنیں گے ہمارے حکمران جو جلسوں میں جاکر انڈوں اور ٹماٹروں کے ریٹ بتاتے ہیں۔
انہوں نے کہا کہ اس میں ناکامی ان کی نہیں ہے بلکہ ناکامی ہماری حکومت کی ہے، حکومت اپنے بانی کے مزار کے تقدس کی حفاظت نہیں کرسکتی تو اور کسی کی کیا حفاظت کرے گی۔
واضح رہے کہ گزشتہ روز مسلم لیگ ن کے رہنما کیپٹن (ر) صفدر نے مزار قائد کے احاطے میں سیاسی نعرے لگوائے تھے، رات گئے عزیز بھٹی تھانے میں مقدمہ درج کرتے ہوئے علی الصبح انہیں گرفتار کرلیا گیا تھا، بعدازاں انہیں عدالت سے ضمانت پر رہائی ملی۔اداکارہ نے ویڈیو کے آخر میں حکومت سے مطالبہ کیا کہ کیپٹن (ر) صفدر اور دیگر کے خلاف سخت کارروائی عمل میں لائی جائے۔

متعلقہ خبریں