. رمضان المبارک اور عید الفطر کی تعطیلات کے دوران تمام مسافروں کے لئے خصوصی پیکج کرائے میں 20فیصد کمی ،ترجمان ریلوے

May 16, 2018 5:47 pm

جدت ویب ڈیسک ::پاکستان ریلوے نے یہ اعلان کیا ہے کہ اس نے رمضان المبارک کے ابتدائی بیس دن کے دوران مسافروں، ایکسپریس اور میل ٹرینوں کی بیس کلاسوں میں بیس فیصد کم کر دی ہے.
وزیر ریلوے خواجہ سعد رفیق کے ہدایات پر رمضان المبارک پیکجوں کا اعلان کیا گیا تھا اور منگل کو ایک ترجمان کے ذریعہ آگاہی کے مطابق رضاکاروں سے پہلے بک مارک تمام ٹکٹوں پر لاگو کیا جائے گا. رمضان کے ابتدائی بیس دن کے بعد، قومی ریل کیریئر کے بعد عید الفطر کی تعطیلات کے دوران تمام مسافروں کے لئے ایک اور خصوصی پیکج دکھایا جائے گا.
پاکستان ریلویز نے پیش کردہ پیکجوں کی تفصیلات پر روشنی ڈالی، ریلوے چیف ایگزیکٹو آفیسر عبدالرحیم رضی اللہ عنہ نے کہا کہ مسافروں کو گزشتہ پانچ سالوں کے دوران کم از کم دو درجن واقعات اور مواقع پر ٹرینوں میں رعایت کی شرح پیش کی گئی ہے. .اس دوران، ریلوے پولیس آئی جی ڈاکٹر مجيب الرحمن نے ہدایت کی ہے کہ ریلوے سٹیشنوں، ٹرینوں اور کسی بھی ناپسندیدہ حادثات یا واقعات سے بچنے کے لئے دیگر تنصیبات پر بیک اپ سیکورٹی اقدامات اٹھائے جائیں.منگل کو اپنے دفتر میں منعقد ایک اجلاس کی قیادت کرتے ہوئے، آئی جی نے تمام ایس پیز کو ہدایت کی کہ ریلوے اسٹیشنوں، مساجدوں اور ٹرینوں پر خاص طور پر سریری، تاریکی اور افتخار کے گھنٹوں کے دوران زیادہ سے زیادہ اہلکاروں کی حیثیت سے.دیئے جانے والے ہدایات کے مطابق کوئی پلیٹ فارم نہیں چھوڑ دیا جائے گا اور طلباء کو یہاں اور وہاں گھومنے کی اجازت نہیں دی جاسکتی ہے.
ریلوے کی تنصیبات کے تمام داخلہ اور باہر نکلنے والے پوائنٹس کو بھی مناسب طریقے سے محفوظ اور منظم کیا جانا چاہئے اور تمام آنے والے مسافروں اور ان کے متعلقہ سامان کو ریلوے اسٹیشنوں پر دھاتی ڈٹریکٹر کے ساتھ چیک کیا جانا چاہئے.ریلوے پولیس اہلکاروں کو ریلوے پولیس کے اقتدار کے علاقے میں باقاعدگی سے گشت کرے گا.

متعلقہ خبریں