سورج کے قریبی ستارے سے آنے والے عجیب سگنل کی دریافت

December 22, 2020 8:21 pm

ویب ڈیسک ::ماہرین فلکیات کو زمین کے قریب سے ایک عجیب خلائی سگنل ملا ہے، جو سورج کے قریب ترین ستارے پروکسیما سنچوری کی سمت سے آرہا ہے۔
انگیجیٹ کی رپورٹ کے مطابق آسٹریلیا کی پارکیز ٹیلی اسکوپ کے ماہرین فلکیات نے پروکسیما سنچوری کے اسٹار سسٹم سے عججیب ریڈیو سگنل کو دریافت کیا تھا۔
یہ سگنل 982 میگا ہرٹز بینڈد پر تھا جو انسانی ساختہ اسپیس کرافٹ میں استعمال نہیں ہوتا اور نہ ہی کسی قدرتی عمل سے ایسا ممکن ہے۔
پروکسیما سنچوری میں ایک زندگی کے لیے موزوں ماحول والا ایک سیارہ تو ہے مگر اس عجیب سگنل کو خلائی زندگی کی علامت فی الحال سمجھا نہیں جاسکتا۔
اس سگنل کا مشاہدہ اپریل اور مئی 2019 میں ہوا تھا اور اس کے بعد سے اسے دیکھا نہیں گیا۔
ماہرین کا کہنا ہے کہ وہ اس کی محتاط تحقیقات جاری رکھے ہوئے ہیں اور غیرممولی سگنلز کی مکمل وضاحت ممکن نہیں۔اس اسٹار سسٹم کا یہ سیارہ زمین سے ‘محض’ 4.2 نوری برسوں کے فاصلے پر واقع ہے۔
ماہرین کے خیال میں ان سگنلز کی ممکنہ وضاحت یہ ہوسکتی ہے کہ یہ کسی نامعلوم زمینی ساختہ شے کی وجہ سے ہوسکتے ہیں یا کوئی قدرتی مظہر اس کے پیچھے ہوسکتا ہے۔
خلائی زندگی پر تحقیق کرنے والے ادارے بریک تھرو لیسن پراجیکٹ کی ٹیم میں شامل صوفیہ شیخ نے کہا کہ یہ سگنل ادارے کے زمینی انٹرفیرنس اور قدرتی مظہر کے لیے بیشتر فلٹرز سے نہیں گزرے۔
انہوں نے کہا کہ اس کا موازنہ 1977 کے واؤ سگنل سے کیا جاسکتا ہے۔
اب یہ کیا ہے کہ تو کچھ عرصے میں معلوم ہوسکتا ہے اور زیادہ امکان یہی ہے کہ یہ خلائی زندگی سے اس کا تعلق نہیں ہوگا، مگر پھر بھی یہ جواب خلائی جواب بہت کارآمد ثابت ہوگا۔

Strange radio signal fired from nearby star is 'serious candidate' for proof of alien life, scientists say

Strange radio signal fired from nearby star is 'serious candidate' for proof of alien life, scientists say

Alien hunters detect mysterious radio signal from Proxima Centauri

متعلقہ خبریں