سسٹم بیٹھ گیا,دنیا بھر کے مختلف ممالک میں فیس بک اور انسٹاگرام کے صارفین کو اسٹوریز، لاگ ان کے مسائل کا سامنا

September 18, 2020 12:38 am

سان فرانسسکو: دنیا بھر میں سماجی رابطے کی سب سے بڑی ویب سائٹ فیس بک کی سروس میں اچانک تعطل آگیا جس کی وجہ سے  ہزاروں صارفین کو ذہنی اذیت کا سامنا کرنا پڑ رہا ہے۔

بین الاقوامی میڈیا رپورٹ کے مطابق امریکا، یورپ، کینیڈا سمیت دنیا بھر کے مختلف ممالک میں فیس بک اور انسٹاگرام کے صارفین کو اسٹوریز، لاگ ان کے مسائل کا سامنا ہے۔

امریکا، یورپ، جنوبی امریکا اور کینیڈا کے مختلف حصوں میں جمعرات کی دوپہر سے دونوں پلیٹ فارم کی سروس متاثر ہوئی جس کے بعد سے صارفین کو نیوز فیڈ، لاگ ان کا سامنا ہے جبکہ کچھ صارفین تو سسٹم تک رسائی ہی حاصل نہیں کرپارہے۔

سوشل میڈیا پلیٹ فارمز کی نگرانی کرنے والی کمپنی نے بھی فیس بک اور انسٹاگرام کی سروس متاثر اور معطل ہونے کی تصدیق کرتے ہوئے جمعرات کی دوپہر رپورٹ جاری کی۔

رپورٹ میں بتایا گیا ہے کہ دیگر ممالک کے مقابلے میں امریکا کے صارفین کو زیادہ مشکلات کا سامنا ہے۔کیلی فورنیا، نیویارک سٹی، جنوبی فلوریڈا سمیت دیگر علاقوں میں سروس بالکل ہی بند ہے۔

دنیا کے دوسرے بڑے سمندر پر واقع ممالک جیسے آئرلینڈ، پرتگال، برطانیہ اور سوئیڈین سے بھی سروس متاثر ہونے کی تصدیق ہوئی۔ فیس بک نے اس حوالے سے کوئی بیان جاری نہیں کیا۔

ابھی تک سروس متاثر یا معطل ہونے کی وجہ سامنے نہیں آسکی اور نہ ہی کمپنی نے اس حوالے سے کوئی بیان جاری کیا۔

متعلقہ خبریں