میڈیا کو دہشت گرد تک رسائی ۔ وزیراعلیٰ سندھ پولیس پر برہم

November 21, 2019 2:18 pm

کراچی: جدت ویب ڈیسک ::وزیراعلیٰ سندھ مراد علی شاہ نے پولیس پر برہمی کا اظہار کرتے ہوئے کہا کہ کیا میرے خلاف کوئی سازش تیار کی گئی ہے، لگتا ہے متعلقہ ایس ایس پی میرے خلاف سازش میں ملوث ہے۔
تفصیلات کے مطابق وزیراعلیٰ سندھ مراد علی شاہ نے آئی جی سندھ کلیم امام اور اے آئی جی غلام نبی میمن کی سرزنش کرتے ہوئے کہا کہ کیا میرے خلاف کوئی سازش تیار کی گئی ہے۔
مراد علی شاہ نے کہا کہ ایک دہشتگرد سے یہ کہلوایا گیا کہ میں نے ان سے ملاقات کی، کسی سے ملنا ہوتا تو کیا میں ہاؤس طلب نہیں کرسکتا تھا، ملنے کیوں جاتا، لگتا ہے متعلقہ ایس ایس پی میرے خلاف سازش میں ملوث ہے۔ انہوں نے آئی جی سندھ پولیس سے کہا کہ آپ اس سے پوچھیں اور بتائیں، ایسا کیوں اور کس کے کہنے پر کیا؟
وزیراعلیٰ سندھ نے کہا کہ کل میڈیا پر میرا نام دہشت گرد سے ملاقات سے منسوب ہوتا رہا، آئی جی صاحب آپ بتائیں ایسا کیوں ہو رہا ہے، میں اس دہشت گرد کو جانتا بھی نہیں، نہ کبھی ملا ہوں۔ انہوں نے آئی جی سندھ پولیس کو ہدایت کی کہ ایس ایس پی کے خلاف ایکشن نظرآنا چاہیے۔مراد علی شاہ نے مجھ سے کہا تم کو دوبارہ زندہ کیا جارہا ہے، ٹارگٹ کلر کا انکشاف
یاد رہے کہ گزشتہ روز گرفتار ٹارگٹ کلر یوسف عرف ٹھیلے والا نے انکشاف کیا تھا کہ میں دنیا کی نظر میں مردہ ہو چکا تھا، مجھے دوبارہ زندہ کیا گیا۔ ملزم نے بتایا تھا کہ جس دن گرفتاری ظاہر کی گئی اسی دن وزیراعلیٰ سندھ مراد علی شاہ مجھ سے ملنے بھی آئے تھے، مراد علی شاہ نے کہا تھا کہ تم دنیا کی نظر میں مر چکے ہو، اب تمہیں دوبارہ زندہ کیا جا رہا ہے۔

متعلقہ خبریں