علی زیدی نے مزید گندگی پھیلا دی، سعید غنی کا الزام

September 4, 2019 6:53 pm

کراچی: جدت ویب ڈیسک :: وزیر اطلاعات و محنت سندھ سعید غنی نے کہا ہے کہ علی زیدی نے کراچی کو صاف کرنے کے بجائے مزید گندگی پھیلا کر سندھ حکومت کے لیے مسائل کھڑے کر دیے ہیں۔
صوبائی وزیر اطلاعات سعید غنی نے کراچی میں پریس کانفرنس کرتے ہوئے کہا کہ وفاقی وزیر بحری امور علی زیدی نے کراچی کی صفائی کے بجائے مزید گندگی بڑھا دی ہے، سنا ہے علی زیدی جلدی تھک گئے ہیں اور اب مہم روک دی ہے۔ کہا کہ شہر قائد کی صفائی کے لیے وزیر اعلیٰ سندھ سید مراد علی شاہ اور میرے کئی اجلاس ہوئے، ہم نے ڈی ایم سی کی مدد کرنا شروع کی جس سے حالات بہتر ہوئے، شہر میں بارش ہوئی، عید پر قربانی ہوئی، آلائشوں کے مسائل تھے لیکن اسی دوران علی زیدی میدان میں آ گئے شہر کو مزید گندا کر دیا۔وزیر اطلاعات نے کہا کہ اب ہمیں شہر کے مسائل حل کرنے کے لیے اضافی اقدام لینے پڑ رہے ہیں اور جلد ہی مہم شروع کی جائے گی۔ کراچی میں واقعی سیوریج کے مسائل ہیں بارش میں مٹی، پتھر، پلاسٹک سمیت دیگر اشیا نالوں میں جانے سے لائن چوک ہو جاتی ہیں۔
انہوں نے کہا کہ میں کہتا رہا سیوریج لائنوں سے رضائیاں، تکیہ نکلیں گے جو اب تو ریحان ہاشمی کے علاقے سے بھی نکل رہے ہیں، پہلے ایم کیو ایم یہ کام کرتی تھی لیکن اب تو نامعلوم افراد بھی میدان میں آ گئے ہیں۔

متعلقہ خبریں