نیا سال ترقیاتی کاموں کو مکمل کرنے کا سال ہے، وزیراعلیٰ سندھ

January 7, 2020 6:52 pm

کراچی: جدت ویب ڈیسک ::وزیراعلیٰ سندھ مراد علی شاہ کا کہنا ہے کہ نیا سال ترقیاتی کاموں کو مکمل کرنے کا سال ہے، یہ سال تعلیم کے شعبے میں مزید بہتری لانے کا سال ہے۔
تفصیلات کے مطابق صوبائی دارالحکومت کراچی میں وزیراعلیٰ سندھ مراد علی شاہ کی زیرصدارت کابینہ کا اجلاس ہوا۔ اس موقع پر مراد علی شاہ نے کہا کہ آج یہ نئے سال کا پہلا کابینہ اجلاس ہے۔
وزیراعلیٰ سندھ نے کہا کہ نیا سال نئے جذبے، نئی لگن سے عوام کی خدمت کا سال ہے، غربت کا خاتمہ، ٹڈی دل کا خاتمہ، ترقیاتی کاموں کو مکمل کرنے کا سال ہے۔
انہوں نے تمام محکموں کو خالی اسامیاں 15 جنوری تک جمع کرنے کی ہدایت کرتے ہوئے کہا کہ اسامیوں کی پوزیشن بتائیں تاکہ بھرتی کے لیے اشتہار دے سکیں۔
اجلاس میں سندھ کابینہ نے پروفیسر ڈاکٹر مجیب الدین کی تقرری کی توسیع کردی، سندھ حکومت نے پروفیسر مجیب الدین میمن کو وائس چانسلر ٹنڈو جام یونیورسٹی مقرر کیا تھا۔ عدالت نے یہ فیصلہ غیرقانونی قرار دیا تھا کیونکہ کابینہ نے اس کی توسیع نہیں کی تھی۔
وزیراعلیٰ سندھ مراد علی شاہ کی زیر صدارت اجلاس میں سندھ کابینہ نے سندھ آکیوپیشنل سیفٹی اینڈ ہیلتھ رولز کی منظوری دے دی۔

#Sindh #Chief #Minister Syed Murad Ali Shah presides over a cabinet meeting here on tuesday at New Secretariat. Karachi.

* وزیراعلیٰ سندھ سید مراد علی شاہ کی صدارت میں کابینہ کا اجلاس* اجلاس میں صوبائی وزراء، میشر، قائم مقام چیف سیکریٹری اور متعلقہ افسران شریک* اجلاس کے ایجنڈا میں 12 نکات شامل ہیں، ترجمان وزیراعلیٰ سندھ* سندھ کا بینہ کے ایجنڈا* فشریز رولز 1983 ترمیم کرکے قانونی جیٹیز کو رجسٹرڈ کرنا* سندھ بلیو کاربن پبلک پرائیوٹ پارٹنرشپ پر شروع کرنا، پی ٹی ڈی سی اثاثوں کی صوبوں کو منتقلی* کاروباری اصلاحات میں آسانی کے تحت دوکانداروں اور دیگر کمرشل اسٹیبلشمنٹ کو رجسٹریشن فی سے استثنیٰ کرنا* کابینہ کی سب کمیٹیز کی رپورٹس پیش کی جائیں گی، ترجمان وزیراعلیٰ سندھ* اضافی آئٹمز میں موٹر سائیکل میں ٹریکرز لگانے کیلئے رجسٹریشن ایکٹ میں ترمیم* وائس چانسلر ٹنڈوجام کے خلاف ہائی کورٹ کے فیصلے کے حوالے سے غور* اسکول ایجوکیشن کی طرف سے ایک ضلع سے دوسرے ضلع میں میڈیکل گرائونڈ پر ٹرانسفر* سندھ آکیوپیشنل سیفٹی اینڈ ہیلتھ رولز 2019* فوتی کوٹہ کیلئے اہلیت پر نظرثانی شامل ہیں…#Karachi#Sindh #Chief #Minister Syed Murad Ali Shah presides over a cabinet meeting here on tuesday at New Secretariat.

Posted by Daily Jiddat Karachi on Tuesday, January 7, 2020

متعلقہ خبریں